شهدا شرمنده ایم!!
که چی؟ هی جانباز جانباز شهید شهید!
میخواستن نرن! کسی مجبورشون نکرده بود که!
چرا اتفاقا! مجبورشون میکرد!
کی؟!!
همون که تو نداریش!
من ندارم؟! چی رو؟!
غیــــــرت!!
+ نوشته شده در یکشنبه دهم دی ۱۳۹۱ ساعت 12:6 توسط محمد
|
این وبلاگ برای شما عزیزان است امیدوارم ازوبلاگ ما خوشتون بیاد و نظر فراموش نشه واما قوانین