عجب وضعیه
- سال ها گذشت و گذشت و گذشت و ساندیس ها کماکان تولید شدند و تولیدکنندگان نوشتند از «اینجا» باز کنید و مردم همچنان از «آنجا» باز کردند!
+ نوشته شده در سه شنبه هشتم مرداد ۱۳۹۲ ساعت 13:49 توسط محمد
|
این وبلاگ برای شما عزیزان است امیدوارم ازوبلاگ ما خوشتون بیاد و نظر فراموش نشه واما قوانین